Visste ni att det är kallt ute?

Suttit på bibblan fram till nu, skulle egentligen hem till Elin men när jag satte mig i hennes soffa så somnade jag nästan, så jag gick hem i stället.

Kommit egenom två böcker idag. Har en och en halv kvar att göra i morgon, plus en avhandling, och sedan är det bara att sätta sig ner och börja skriva. När man väl kommit igång med skrivandet går det nog ganska snabbt. Känner att jag är ute i lagom tid i alla fall då det inte ska vara inlämnad förrens på fredag eftermiddag.

Haft ont i kroppen efter morgonens joggingrunda. Men det gör ingenting ;)

Är det bara jag som upptäckt att det är kallt ute? Det är typ minusgrader! När jag var ute och sprang och sen när jag gick till bibblan sken nästan solen genom molnen och det var behagligt ute.
När jag nu gick ifrån bibblan skakade jag så pass att om jag hade stått stilla hade jag ändå tagit mig fram. Som en vibrerande mobiltelefon ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0