Vissa människor är snälla.

När jag tvättade idag glömde jag hälften av mina kläder i torkskåpet i tvättstugan. Och enligt vårt system så kommer man inte in i tvättstugan utan att ha en bokad  tid. Och min tid hade ju gått ut.
Men nu när jag kommer ner där och skulle sätta en lapp på dörren så hade de redan gjort det där det stod att de hade mina kläder och att det bara var att ringa. Supergulligt :)
Hopvikta fint i en påse.
.
Känner verkligen inte alls för att gå ut på praktiken igen i morgon. Ska stiga upp kl fem! Cykla lite i sex upp till Samarkand där jag ska få skjuts av min handledare ifrån. Verkligen gulligt, men det tar över 20 min att cykla dit och det är inget man gärna gör i december kl sex på morgonen. Men mina lår kommer ju vara ganska snygga efter de fyra veckorna då det är halvt uppförsbacke nästan hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0