Underbara helg

Denna helgen har varit helt perfekt.
I fredags blev jag supernöjd med min hemtenta, och sen hade jag en kväll för mig själv där jag städade, åt god sallad och tittade på Idol och Brokeback Mountain.

Vid elva i igår mötte jag upp Mican, Linn, Matilda, Emil och Johan inne i stan. Det blev en förmiddag med shopping, kinabuffé och skratt. Jag köpte ett par leggings, smink och julklappar.
Matilda färgade sen håret (fläckade ner min dörr) och vi andra försökte oss på att spela Rappakalja. Alla gav upp.

Förfest hos Jenny. Alla verkade verkligen ha det jättekul! Jag hade det kul i alla fall :)
Utgång till Grace. Trevlans. Förrutom att någon mådde dåligt innan, men tog igen kvällen starkt ;)
Och förrutom att en jävel följde efter mig halv kvällen, på alla tre dansgolven och verkligen tafsade på mig!!! Blev totalt galen och gömde mig bakom Linn.

Kvällens ultimata fylla: Mican
Kvällens come back: Linn
Kvällens avslöjande: Ida
Kvällens/Nattens/Morgonens snark: Emil
Kvällens bror: Johan.
















När de hade stuckit och dessutom varit så gulliga att de lämnade bröd, juice och cola och dessutom diskade (tack så hemskt mycket :)) så cyklade jag till Samarkand och köpte mig en ny internetsladd och en extern hårddisk. Blev en på 500GB. Tyckte att det kunde nog räcka. Annars får jag väl köpa mig en ny när denna är full.
Kallt var det, men ändå väldigt skönt att ut och röra på fläsket lite :)

Kommentarer
Postat av: Wicktoria

Du glömde skriva att du pratade med mej i telefon också! haha :P

2009-12-06 @ 16:07:37
Postat av: ida

P.S. Jag pratade med Wicky i telefon i en timme och en kvart.

2009-12-06 @ 17:08:26
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Wicktoria

Jag ser helst att du skriver det i ett eget inlägg i bloggen! :P

Puss!

2009-12-07 @ 00:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0