Stygg flicka.

Dagen skulle ju ha spenderats med plugg. Men kände ganska snabbt att mitt humör var i botten, att min självdiciplin inte fanns och så heller inte min motivation. Lipade hela morgonen av en anledning jag inte vet, förmodligen psykisk utmattning. Så jag ringde till Wicky och sa att hon skulle komma hit, för jag behövde henne, någon som inte har några förväntningar på mig, eller fördomar om någonting. 10 min senare satt hon i bilen.
Spenderade en stor del av dagen i stan. Blev två tröjor och en kjol - 400 spänn. Fint det :)
Körde även upp till Siba och Mediamarkt för att införskaffa mig en till dator, men icke att det fanns någon jag ville ha. Tänkte eventuellt sätta Tobbe i arbete med att bestämma vilken jag ska ha.
.
Sedan blev det fin mat med sparris, minimajs och kött.
.
.
Nu ska jag borsta bissingarna, tvätta bort sminket och lägga mig på spikmattan för att förhoppningsvis kunna sova tidigt i natt.
.
Puss på er.
.
Längtar tills Toten kommer hit med <3 Det prelliminära datumet just nu är 10/1 när jag har varit i sölvesborg på 100-års kalas. 

Kommentarer
Postat av: Linn

jag måste bara fråga :P har jag förväntningar och fördomar ?? :)

2009-12-29 @ 14:23:27
Postat av: ida

Haha, absolut inte! :P

2009-12-29 @ 14:33:51
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0