Spikmatta

Kl sju fick jag nog, efter att ha legat vaken sen lite efter tre gick jag och hämtade spikmattan.
I början blev man helt varm och det brände lite på ryggen. Men sedan kände man hur man verkligen slappnade av! Och jag lyckades verkligen somna! Efter jag vet inte hur länge så vaknade jag av mina egna snarkningar, tog bort spikmattan och somnade om. Sov i två och en halv timma och nu är jag något utvilad i alla fall.
.
Tror jag vet varför jag inte kunnat sova i natt. Har legat och tänkt om om jag verkligen vill bli sjuksyrra, praktiken är bara jobbig, man är ju fan trött hela tiden! Dessutom är det så in i satiken frustrerande att sitta med omtenta efter omtenta efter omtenta...
.
.
nu ska jag dra på mig joggingbrallzen och bli bruuun!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken bra julklapp det var då :) Om man ligger på den och tänker så kankse man kommer fram till nåt bra!

2009-12-28 @ 11:23:50
URL: http://frokenprene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0