Sovit läänge idag :)

Idag sov jag tro det eller ej, till tio i elva! Jisses Amalia, det var ett bra tag sedan man gjorde det. Men det var välbehövligt, sov en stund hemma hos Ramsingen igår kväll med. Och jag hade lätt kunnat gå och lägga mig igen nu på stört! Men så får det inte bli för jag ska till bibblis.
.
Ikväll väntas fest. Sista Sivans. Och jag och Ramsingen har laddat upp med Champagne! Gott ska det vara! Ja, gud vad vi ska ha det kul! Förhoppningsvis. Lär ju dock vara fruktansvärt mycket folk, men det gör ingenting! Alldeles för länge sedan man var där i vilket fall som helst. Förfesten är inte riktigt fixad än, man jag hoppas på att man fortfarande är bjuden till Carro.
.
På med paltorna nu och sen sticka! Vi höres sen när jag kommer hem :)
.
(Förfesten hos mig innan vi skulle till Balders kanske? Rätta mig om jag har fel. Den gången då jag lämnade huset med spisen på och kylskåpsdörren öppen. Mamma var inte glad. Men kul hade vi ;) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: ja, det kan jag göra. det blir nog nån gång efter jul kan jag tänka mig. :)

2009-12-12 @ 18:53:42
URL: http://ladym.devote.se
Postat av: anna

Haha, det måste vatt en av de bästa festerna ever :D

2009-12-13 @ 10:25:38
Postat av: ida

Haha, mina fester blir sällan misslyckade ;)

Nej, jag skojjar. Men om det är den festen jag tror det var på Balders så var det då det svämmade över på toan, sanne mådde dåligt i handfatet, Linn fick skoskav och jag blev omkullknuffd hela tiden.

MEN KUL hade vi! :D

2009-12-13 @ 10:37:00
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0