Snart kommer papi.

En vild natt ;)
Nej, skojjar, jag gick och la mig i stället.
Låg och tittade på vid din sida, lipade som en jävla unge, men den är ju fantastiskt bra.
.
Sömn är något man prioriterar STORT när man annars går upp halv 5 om morgnarna, då får resten vänta till någon annan dag. Lite synd kanske men så får det vara.
.
Jag, Ramsingen (sniglen) och Elin hade det himlans trevligt igår. Men jag var verkligen festsugen!!!
Någon som vill med till stan nästa helg? Vem som helst? Jag är kvar här tills nästa tisdag.
.
Snart kommer papi, Annelie och Mathilda. Pappa ska laga min cykel och dator, villket verkligen behövs!!!
Jag kommer fan inte ihåg sist jag såg honom, i början av oktober tror jag. Och det är TVÅ månader sedan!!!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0