Sjuksköterska?

Ida har en åsikt.
  • Tycker att sjuksköterskor ska ha vita/blåa arbetskläder på sig och inte jeans och munkjacka på sig.
  • Tycker att man ska ha handskar på sig vid venprover.
  • Tycker att man ska sprita händerna vid venprover.
  • Tycker att man ska ha handskar på sig när man lägger om sår.
  • Tycker att man ska sprita händerna före och efter ett besök.
  • Tycker inte att man ska ligga på golvet och lägga om sår.
Gissa på vilket vårdboende de gör såhär? Jag tycker verkligen att det är fel fel fel. Och snuskigt. Och mina leder klarar definitivt inte av att ligga på golvet.
'
Måste ringa läkaren i någon dag. Typ i morgon så jag kanske kan få en tid på onsdag när jag är ledig.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter inte jättebra faktiskt! :S

2009-12-08 @ 14:11:04
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: ida

Tycker verkligen inte jag heller! BLÄ!!!

2009-12-08 @ 17:22:42
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0