Sjukanmälning.

Idag blir det till att sjukanmäla sig. Legat vaken sen lite efter tre och hade dessutom svårt att sova innan dess. Har bara och oroat mig hela natten, börjar bli jävligt osäker på om jag verkligen vill bli sjuksköterska. Har dessutom fortfarande sjukt ont i kroppen efter pumpen och ont i näsan efter krocken.
.
Så i stället för att sticka till praktiken blir det till att gå och sola (på vägen titta om bibblan är öppen idag, tveksamt.)
Titta till Ann eller Ahl, eller vilken fisk det nu är som är kvar hos Emma.
Eventuellt gå till bibblan om den är öppen. Annars stannar jag hemma för att plugga. Och sen eventuellt ta bussen upp till Samarkand för att köpa mig en dator. :) Eller så köper jag den efter den 16e som en liten morot för att jag ska plugga till tentorna.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0