Random dag.

Efter sex timmars praktik, två timmars bussåkande, 45 min promenad och tre och en halv timmars plugg är man ganska mör i kroppen kan jag säga. 
Att plugga till sjuksyrra(=praktik+plugg på omtentor) samtidigt som man ska försöka gå ner i vikt, vara rik och behålla sitt sociala nätverk är tufft. 
Men som vanligt, jag kämpar på. Jag gör så gott jag kan, nästan.
Någon som har en sån där supersmart lösning på allting? En sån där smart lösning som jag annars brukar komma på?
Som tillexempel härom dagen kom jag på ett sätt att spara pengar. Jag ska göra så att efter att jag varje gång har betalat alla räkningar så ska jag sätta in 300 på sparkontot och sedan ta ut resten på bankomaten, så jag verkligen ser hur mycket pengar jag har. Det är lättare att se det i handen än några siffror på en lapp.
Smart va? ;) haha.
Ja, ni kan inte ana hur många såna här supersmarta lösningar jag har på allting, ge mig ett av dina livsproblem så löser jag dom! Fast det är ju i och för sig lite synd att jag inte kan komma på en smart lösning på problemet jag har nu. Någon som vet ett smartpiller? Eller energipiller som ändå gör att man kan sova tidigt. 
Nu blir det till att poppa lite smörpopcorn och göra mig en stor kopp med te :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0