OTURSDAG på HÖG nivå!

Dagen brörjar bra. Helt utvilad och med en god frukost. När jag ska gå till skolan går dragkedjan sönder på min McKinley jacka. Vilket resulterar i att jag får välja genom att vara pank resten av året eftersom jag inte vill köpa vinterjacka på något annat ställe än i en bra sportaffär, för dom är fan de enda som kan hålla värmen bra och är tillräckligt vattenavstötande. Då ligger dom på runt tusenlappen.
Eller så får jag genomlida resten av vintern frysandes.
Vad hade ni valt?

Seminariet går bra och läraren är jättegullig.

Går hem för lunch, ska sätta på datorn, men skärmen är endast vit.
Jag ringer till pappa som försöker hjälpa mig, men det visar sig att jag måste gå inte genom säkerhetsprogrammet, spara ner ala mina filer (100GB!) på CD-skivor och sedan installera om hela skiten.
Detta betyder att jag kommer känna mig helt förlamad, utan Spotify, MSN eller internet. Det betyder också att jag kommer vara tvungen att skiva hela min hemtenta här på bibblan!!!
Att fixa datorn kommer fan ta hela natten. Suck.

Innan jag skulle gå till bibblan, där jag sitter nu så går min toalampa sönder!

Vad här näst? Att jag blir påkörd av en bil på väg till dansen? Att skrivaren går sönder när jag ska skriva ut avhandligen?

JAG ORKAR INTE MER!!!!

Tur är att Jenny snart kommer hit med och snackar lite och för hoppningsvis hjälper mig lite.

SUCK!

Kommentarer
Postat av: MA

Skomakaren fixar dragkedjor på jackor!

2009-12-04 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0