Ommöblering.

För en halv timma sedan fick jag ett ryck. I stället för att gå och lägga mig så satte jag igång med att börja möblera om. Svetten har runnit, kliat mig i huvudet oräkneliga gånger och svurit långa ramsor. Blir inte alls som jag vill ha det på något sätt. Svårt att möblera när man har en hörnsoffa.
Det slutade med att jag satte tillbaka allt som det var från början, hehe.
En säng måste komma hit inom de kommande veckorna, för sedan blir det två människor, en hund och en katt som ska bo här.
Eller ja, i alla fall i två veckor. 
Finns just nu två alternativ för hur det ska kunna få plats. Det kommer nog gå bra i slutändan ändå förhoppningsvis.
När jag har suttit här och funderat så vet jag nu hur det får bli i slutändan. Och det kommer nog bli nice. Och det kommer resultera i att jag inte känner att jag vill ha en plattis tv heller.
.
Så pappa, när kommer du med sängen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0