Nyårsplaner

Eftersom jag förmodligen inte kommer ha tid att blogga i morgon så slänger jag upp dagens planer nu. Tänkte att jag måste stiga upp kl 8 för att hinna allt. Det är ändå 8 timmars sömn och det brukar räcka. Annars får det ta och bli lite kaffe till efterrätten.
Det är sjukt dåligt att det inte är något öppet i morgon på uteställena! Tror dom att folket kommer dra ut på fredag eller? När de är sletna efter nyårsfirandet.
Nej, annat var det förra året i Karlskrona. Den dagen kommer jag nog aldrig i hela mitt liv glömma. Där går jag hem på efterfest med ett gäng jag aldrig träffat. Helt ensam, för resten av mina kompisar var någon annan stans på vars ett håll. Men jag hade lika kul för det.
Dagen efter var det lite jobbigt, och varenda dag fram till i september ungefär. Sen nu skrattar jag så jag nästan kissar ner mig år hela grejjen.
Detta året blir det trerätters hos mig, vi blir typ 10 pers. Innan 12-slaget ska vi samla ihop alla vi känner som är kvar på Campus och Teleborg och dricka champagne. Sen blir det efterfest.
.
Slänger nog upp en outfit och sminkning i morgon innan festen. Tror det kan bli riktigt nice. Ska satsa lite mer på sminket än på kläderna detta året, men kläderna kan nog med bli ganska bra, hoppas bara jag inte har slängt mitt svarta halsband med massa kedjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0