När ska dom fatta?

Ska man behöva tala om för alla att en kille har liten snopp och är dålig i sängen för att dom ska fatta att man inte är intresserad? Jag bara undrar. Detta börjar fan snart gå över styr. Men men, snart får det väl bli en utskällning som heter duga. Eller ja, utskällning nummer 3 för att vara exakt?
Någon som har ett förslag på vad man kan göra för att bli av med en jobbig kille? Har snart prövat allt fan.
Jag känner mig inte smickrad, bara irriterad.


Har suttit här och googlat i en kvart nu och förslkt komma på vad pCO2 står för. Jag tror jag har kommit fram till att det är koldioxid, sen tror jag att pO2 är syrgas och H+ är väte. Som ni kanske misstänker så hade jag IG i kemi. Lyckades dessutom bli riktigt jävla ovänn med läraren vi hade så det gjorde ju inte saken bättre.

Snart kommer Johannis i alla fall. Ska snacka lite skit och få lite pepptalk.

Puss och hejdå.


Kommentarer
Postat av: linn

vilken kille ? :O

2009-12-21 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0