När ens grannar festar.

Jag har tydligen missat att terminens största fest hålls idag. Hur har detta kunnat ske? Hela Campus festar. Inklusive mina grannar ovanför. Det är helt sjukt hur tydligt det hörs mellan våningarna, minsta lilla duns i golvet hörs (oops..(A))
Det är torsdag, och jag ska stiga upp halv 5.
Så vad gör man då åt sina störande grannar?
  1. Tar fram moppen och bankar i taket?
  2. Ränner upp i bara nattasärken och förklarar snällt att jag ska stiga upp halv 5 och att jag behöver sova, så om dom bara kan sänka volymen pytte pytte lite?
  3. Ränner upp i bara nattasärken och ger dom världens utskällning om att visa lite hyfs och tänka på deras stackars grannar som faktiskt gör lite vettiga saker om dagarna?
  4. Sprutar ner deras brevinkast med ketchup?
  5. Sätter upp en lapp i tapphuset så alla kan se vilken oansvarig människa det bor i lägenhet 402 (kanske 401 eller 301).
  6. Lider mig igenom natten, drar sedan till med brakfest i början av nästa termin där någon i mitt sällskap ska gå upp för trappan och spy utanför dennes dörr.
  7. Lider mig igenom natten, drar sedan till med brakfest i början av nästa termin och där efterfesten varar in på småtimmarna, och efter det, en efterfest för två.
Så vad tycker ni? Ta tillfället i akt att få göra din röst hörd och få vara med att bestämma!

Kommentarer
Postat av: Svanberg

8. Lider fram till midnatt, letar upp husets elskåp och drar säkringen för lgh x01 :)

2009-12-19 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0