Mycket trevligt.

En dag på bibblan. Kommit igång och kommit ganska långt. Men ändå så känner man att det är långt kvar till mål. Man undrar ju när tusan man ska hinna lära sig allt. Och Dessutom att plugga på två tentor samtidigt. Det är tufft måste jag säga.
.
Varit på systemet också, det är ju fest på lördag ;) Årets sista Sivans det kan man ju inte missa, lär ju dock vara knökat men skitsamma. Kanske ska inviga mina 12cm klackar. Vi får väl se hur pass i form man är ;) Äh jag klarar det.
.
I morgon är det julmiddag med knytis hos Linnéa. Jag har fått uppgiften att göra omelett med svampstuvning. Omelett är något som jag aldrig har gjort, ringde till farmor och frågade efter hennes recept. Mums! Det är så gott! Och det ska bli så trevligt. Hoppas jag får sluta vid tre i morgon bara så det inte blir så stressigt i morgon. Men det ska nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0