Micra.

Fick sluta kl ett idag med. Snacka om galet mycket lycka!!
Hoppade av vid stationen och gick hem idag med, med ett leende på läpparna hela tiden såklart. Kan man annat i detta underbara vädret? Just då struntade jag i att det ska bli närmare 20 minusgrader från och med ikväll.
Var bara hemma för att hämta plånboken och sen tillbaka till stan igen för att förse sig med lite alkohol.
Blev en t-shirt från Gina med som jag tänkte ha tillsammans med mig kjol från Monki jag köpte i måndags. Tror det kan bli lite sådär lagom fint.
.
Nu blir det till att gå till skolan och sätta sig en stund. Så väl hoppas på att jag inte fryser fast någonstans på vägen.
.
P.S. Idag har jag kört en liten nissan micra. Kul! HAhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0