Juldagen 2009

Kl tio bankar pappa på dörren och meddelar mig och Johanna att frukosten är serverad. Pappas hemmagjorda senap är jättegod!!
Sedan tillbringades förmiddagen med att Johanna slingade mitt hår. Håller på att gå tillbaka till mitt blonda. Ska bli jätteblond hade jag tänkt! Men är livrätt för att det ska bli majonäsgult, så därför tar jag det lite i taget.
Medtvingad på Bodupump blev jag av Johanna med. Satan vad mina ben skakade sen resten av dagen!! Tror man måste gå där ett par gånger för att tycka det är roligt.
När vi kom hem stod pappa färdig med maten. Så fruktansvärt gott!! Länge sedan jag åt något så gott kan jag säga.
Stressa till mamma för att hämta alkohol och sedan vidare till Idrottsplatsen där det var dags att göra sig i ordning.
Jisses vad roligt det var. Anna och Lisas breakdance var ju inte nådig! HAHAHA!
I och med att ingen helt plötsligt ville köra oss till Granada fick det bli hotellet i stället. Stället som jag absolut inte ville till!! Men men tänkte jag och betalade 200 spänn och gick in.
Krockade med någons huvud, så min näsa gör fruktansvärt ont just nu.
Blev bjuden på cider. Och träffade mamma.
Bilder kommer en annan dag när jag sitter vid in egna dator.

Idag har jag världens fruktansvärdaste träningsvärk. Min näsa värker.
Nu blir det snart en promenad. Ner till byn och glo en runda ska jag göra.
Nästa vecka är det back to work och så ska jag köpa mig en till dator. En mini PC får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0