Jag är kvar här...

Tagit mig igenom det mesta som ska ha varit läst nu. Jag som trodde att jag var ute i god tid. Men nejdå, tydligen inte. Det var säkert för att jag i princip inte pluggade någonting i går... Men så är det, det är sånt man inte kan rå något för, och jag känner mig inte ett dugg skyldig till att jag inte pluggade igår, det hade jag all rätt till att inte göra!

Jag är hungrig. Men det får man ta sen. Har mat färdig hemma i alla fall. Sallad med stek, fetaost, oliver och chreme fraiche. Gott :)

Funderar på om man kanske ska ta och sätta igång och skriva början nu i alla fall, så får man ta resten i morgon... Har ändå fram till kl 17,00 på mig att göra klart den och den ska inte vara så lång.
Känner faktiskt att jag har varit jätteduktig med skolan denna terminen, skött mig, haft kolla på det mesta, eller mycket i alla fall. Jag har gjort så gott jag har kunnat med tentorna. Jag har klarat en tenta till (inte för att jag har fått reda på resultatet, men omtentan är i morgon så det får man väl tro då att man har gjort då.). Jag har pluggat till alla seminarierna, jag har något så lunda koll på läget när det gäller hemtentan jag håller på med nu.
Kan nog säga att jag inte kan vara annat än nöjd över denna terminens insatser.

Och med denna slutsatsen ska jag nog belöna mig med en beskvi och en pepparkaka till kvällsmat sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0