Idiotförklaring.

Ida till en personal inne på Elgiganten:
- Hejsan! Är detta en såndär internetsladd som man stoppar den ena änden i datorn och den andra änden i hålet i väggen så att man sen får internet i datorn?
- Ja, det är en sån sladd.
- Vad bra, för min har gått sönder så nu har jag inget internet, men då är det rätt sladd då?
- Ja, det är en vanlig internetsladd.
- Bra, tack för hjälpen!
.
När jag kommer hem fungerar inte sladden i alla fall. Nehe, tänker jag. Då är det väl något fel på någon jävla internetinställning.
När pappa kommer idag säger han att jag köpt fel sladd!!!
Hur jävla mer precis ska man vara i sin förklaring till en personal om vad det är för någon sladd man vill ha?! Jag bara undrar?
Jävla inkompetenta idioter!!!!
Så nu har jag lagt ut 150kr på en sladd som jag har absolut ingen användning för.
.
Någon som behöver en korsad internetsladd som tydligen är till för att koppla mellan flera olika datorer? I såna fall har jag en över.
.
.
Pappa har i alla fall varit här idag och fixat min dator, så nu är den som ny och supersnabb! Tog dock typ tre timmar, men min pappa är bra på sånt :)
Middag på Akropolis och sedan vaniljhjärta här hos mig.
Försökte leta efter en tröja också, men en tröja i strl 4 eller 5XL verkade inte finnas i en enda affär i hela Växjö.
Annelie och Mathilda var också med, det kanske ska tilläggas.
.
.
Slänger in en liten vill ha med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0