Ibland så.

Mama take this badge from me
I can't use it anymore
It's getting dark too dark to see
Feels like I'm knockin' on heaven's door.
.
Varit hos Linnéa med Emma och ätit världens godaste middag.
Behövde komma på andra tankar. Trodde verkligen inte att jag skulle bli så tagen som jag varit idag.
Men så är det väl... Jag är en tänkare. Vissa gånger är det bra och andra gånger är det riktigt dåligt.
.
Ibland, eller väldigt ofta funderar jag över varför?
Varför gör vi allt vi gör, varför orkar vi? Vad är det som för oss vidare? Vad lever vi för? Vad längtar vi efter?
Jag hoppas morgondagen blir bättre. Jag hoppas att jag i morgon har svaret på mina frågor. Annars går jag förmodligen och lägger mig någonstans.
Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0