Hon har kommit igång nu :)

Så nu har jag nog gjort mitt med den där postern med. Hoppas att folket uppskattade min hjälp och att det inte gjorde något att jag glider mig förbi den där uppgiften lite halvt.
Har ju faktiskt gjort resten innan.

Sitter på bibblan med Carro och pluggar på tentan jag har om en månad. Jag är ute i god tid nu så jag verkligen kommer klara den!!
Bara jag tar en sak i taget nu så kommer det nog gå bra :)
Just nu har jag fastnat på myokardiet som jag typ inte ens vat vad är.
Någon som vet?

Hur som helst. Solning i solarium är underskattat. 30 kr är typ ingenting. Mina fräknar kommer fram då också och det gillas :)
Nej, back to work, tänkte jag skulle bli färdig med hjärtat idag. För i morgon blir det inget plugg, då blir det julfest i stället. Min uppgift-Omelett med svampstuvning. Ska bli så nedrans trevligt!!

Just det. Gå och handla måste jag ju med göra...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

TJEJEN!!! gruppen gillar att du är med. eller iaf jag. du kom med mkt bra insiderinfo gällande hur de var innan så :)



aha, du hade solat idag, därför du såg så frisk och fräsch ut. kanske man ska göra de så man slipper se ut som ett vandrande lik :) var solar du?

2009-12-09 @ 16:45:09
URL: http://guldbloss.blogspot.com
Postat av: ida

Haha det är bra det. Säg bara till om ni behöver mer hjälp så kommer jag på stört!



Jag tycker jag såg ganska röd ut i fejjan idag, men gilligt att du tycker det såg bra ut :P



Jag solar nere vid stubor. Det är sjukt billigt och tar bra :)

2009-12-09 @ 19:32:09
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0