Hemlisar.

Dagens gruppövning var nog den mest givande på hela terminen. Upplevelsen att vara patient. Var olika moment vi skulle göra med ögonbindel och öronproppar på oss när vi skulle vara patient. Och sedan diskutera lite hur detta upplevdes.
Det var många tankeställare man fick. Och jag tror vi alla tänker till lite extra nu på vårt bemötande.
Och hur vårt bemötande faktiskt upplevs.

Sedan stack jag och Emma till stan för att fixa lite hemlisar ;) Nu är alla klappar fixade utom Tobbes och Emmas. Men jag har mina aningar om vad dom ska få.
Blir nog förmodligen så att jag får sticka in tillstan en runda i helgen med. Eller på måndag efter praktiken. Eller på tisdag med Johanna.

Sitter nu hemma hos Ramsingen ska strax äta räkor. MUMS! Och på det blir det etik och filososiplugg och Bonde söker fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0