Hej hej vener!

Jag försöker bibehålla min peppning inför tentorna. Lyckas hyfsat. Ska fortsätta lite till nu efter ett par timmars paus tillsammans med Johannis.
Hon bjöd på middag på Elvan. MUMS! Så himmlans länge sedan vi träffades! Så skönt att få träffas igen, det blir ju inte så mycket av det nu under praktiken. Hatar det! Snackade om julklappar, om konstiga pojkar, om dumma lärare och om vilken hårfärg man borde ha. Att välja hårfärg är nog svårare att välja än att lära sig vad alla vener i kroppen heter, på ett ungefär. Jag längtar så sjukt mycket till nästa termin! Då har jag förhoppningsvis fått undan allt jag ligger efter med, och då blir det nya tag! Då ska jag strukturera upp min vardag dag för dag. Det ska minsann vara mitt nyårslöfte! Och så tänkte jag att jag skulle hålla det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0