Ge mig energi!

Har varit precis slut hela dagen! Sov en 40 min på bussen till praktiken och 30 min på vägen hem. Varit ute och gått med Linnéa, ätit. Verkligen försökt. Nu är det bara kaffet som återstår. Och om det inte hjälper, vad har ni mer för förslag?`
.
Min handledare är verkligen supergullig. Han sa att om jag vill får har ha Hebbe med mig till praktiken, för det brukade andra ha och alla de gamla älskar när det kommer en hund och hälsar på. Och Hebbe älskar gamla människor. Han tyckte alltid det var roligt all hälsa på min gammelmormor och springa runt där på avdelningen och hälsa på alla.
Och dessutom kan han flytta hit igen tidigare än beräknat. Det är inte heller helt fel :)
.
.
Han behöver flytta hem till mig igen. Dels för att jag behöver honom. Och dels för att sist jag var hemma så hade han blivit tjock! Han var så smärt och fin när jag lämnade honom innan jag stack ut på praktiken. Blev så besviken.
.
Nu ska man ta tag i städningen. Sedan lite pluggis.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0