Ensam

Känner mig så otroligt ensam idag. Igår var jag med ensam, med då ville jag det själv, jag kände att jag behövde det då och jag var på bra humör.
Idag har jag inte stött på en levande människa jag känner. Jag har pratat med tre personer i telefon men jag behöver ett ansikte en hand, en klapp, en famn.
En social kontakt. Att sitta ensam är inget för mig, men samtidigt orkar jag inte vara social idag. Men jag vill umgås, ta det lugnt tillsammans med någon. Bara vara. Ett tag funderade jag till och med att ringa till C, men förstod ganska snabbt att det är den sämsta idén ever. Jag hade velat vara hemma hos farmor nu, så jag kan förlora i tvåmannavist och hjälpa farfar att laga mat.
Jag hade velat vara hemma hos Wicky nu så vi kunde frysa i stallet och sedan sitta under många filtar och titta på film och dricka te.
Jag vill vara någon annan stans hos någon där jag känner mig trygg, som kan ge mig en kram.

Kommentarer
Postat av: syster

Sötaste älskade syster <3

2009-12-19 @ 21:59:08
Postat av: Linn

det e bara att komma ;) har en ledig soffa ..

2009-12-20 @ 01:05:00
Postat av: linn

det är bara att komma, har en ledig soffa :)

2009-12-20 @ 01:05:27
Postat av: ida

Linn, jag kommer hem på tisdag. Ses då?

Syster, älskar dig mest <3

2009-12-20 @ 09:40:12
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0