Mitt 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Många saker. Jag började på universitetet bland annat.

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Om jag hade några bröt jag dom förmodligen första dagen.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?: Ja.

5. Vilka länder besökte du?: Turkiet

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Massor. Äkta kärlek bland annat. Och pengar såklart, och lycka i spel.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Allkåren, min födelsedag, Göteborg, Turkiet.

8. Vad var din största framgång 2009?: Min viktnedgång, att komma in på universitetet, att klara tentorna och att vara duktig på jobbet.

9. Största misstaget?: Dessa eviga problem med pojkar.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ett par nära dödenupplevelser när i princip varenda slemhinna i kroppen varit infekterad och där näsblodet aldrig vill sluta rinna.

11. Bästa köpet?: Var ska jag börja? Skor, kläder, dator, soffa. Många bra köp har det blivit.

12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder, skor, inredning till lägenheten och fest.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jo, men det förstördes efter två veckor...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: rap das armas, losing you, bite the bullet, jag är en vampyr, 17 år,

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Det går framåt år för år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tagit risker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: tja...

18. Hur tillbringar du julen?: Hos farmor och farfar med halva familjen.

19. Blev du kär i år?: Ja.

20. Favoritprogram på TV?: Grey's anatomy, bonde söker fru, mammas pojkar, Desperate Housewives, halv åtta hos mig.

21. Bästa boken du läste i år?: Ro utan åror.

22. Största musikaliska upptäckten?: Bullet!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: En micro.

25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Tillbringades i Norje med hela släkten och massa vänner i alla åldrar. Och massa champagne och systemet.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Om jag sluppit ångesten, och en massa mer saker som alltid kan bli bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Leggings och joggingbralls.

29. Vad fick dig att må bra?: Semestern i Turkiet, alla fikakvällar hos vännerna och lilla taxen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Men gud, måste jag välja en? Vad sägs om tio? Eller 50?

31. Vem saknade du?: Pia.

32. De bästa nya människorna du träffade? Utan nya klassen hade jag inte klarat mig.

33. Förlorade du en vän 2009?: Vågar nog inte svara säkert på den frågan.

34. Gjorde du något i år som du aldrig trodde att du skulle göra?: Nej, jag tror jag har varit ganska mycket mig själv.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad var bullet för musikal? ;)

2009-12-13 @ 21:26:41
URL: http://frokenprene.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu är det så att jag tolkar musikaliska som MUSIK. :P

2009-12-13 @ 22:03:05
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad bra :) Detvar så gulligt när du skrev att du inte varit på musikal XD

2009-12-13 @ 22:26:28
URL: http://frokenprene.blogspot.com
Postat av: ida

jaja.. man kan väl tolka det lite hur man vill :P från år till år lixom. haha

2009-12-14 @ 05:22:52
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0