Denna campushälsan...

Är kritisk till Campushälsan innan jag ens kommit dit.
Ringde och talade in mitt telefonnummer och sa vad jag ville.
.
När dom sedan, en och en halv timme senare(!!) ringde tillbaka kändes det inte som att jag blev tagen på allvar. Att en i min ålder inte kan ha problem med lederna på det viset som jag har.
I och med att de inte är svullna så kändes det som att hon tyckte att jag bara var gnällig. Om man måste gå och spola händerna i varmt vatten för att de inte ska värka och låsa sig så är jag fan inte gnällig!!!
Hemskt är det nu på praktiken när man börjar dagen med att cykla i iskallt väder in till stan varje morgon. Förstör ju händerna och armarna hela dagen :(
.
Blev i vilket fall som helst sjukt irriterad på den sjuksköterskan som lät så nonchalant mot mig.
Hoppas jag får en bra läkare på måndag när jag ska dit bara så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0