Den förvirrade praktikanten #2

Tog den röda faran(dvs min cykel jag fick när jag började sexan) och trampade kl tio i sex iväg och upp till Samarkand. Det var mörkt, det ÖSREGNADE, kallt och jag hade mensvärk. Men jag bet ihop och tänkte, Skam den som ger sig.
Uppe vid Samarkand skulle jag bli upphämtad av min handledare så skulle jag åka med honom till Vislanda. Och där stod jag och väntade och väntade och väntade. Ingen kom. Jag ringde och väckte Johannis (förlåt!) så hon fick leta reda på telefonnumret till äldreboendet jag skulle ha min praktik på. Jag ringde dit och försökte få tag i någon som hade hans nummer, vilket tog sin lilla tid. När jag tillslut hade fått tag i honom så visade det sig att han hade stått ute vid Norremark. Jaha, lätt för mig att veta då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0