BUSSHELVETE!!!

Praktiken har som vanligt varit otroligt rolig :)
Jag har gått runt helt själv och tagit blodprover och lagt om bensår. Undersköterskorna börjar fråga mig om saker och jag känner mig allmänt duktig.
Har varit och fixat mediciner hos läkaren helt själv med. Oh, yeah. Jag är duktig :)
.
När jag sedan skulle hem, skulle jag ta bussen 15,20 som jag i princip alltid har tagit. Men nej, idag kom den fan inte!!! Så jag fick snällt stå där i -15 graders kyla. Visste till slut inte om mina tår satt kvar på fötterna, eller om de nu låg och skramlade avfallna i skorna? Skakade som tusan. Har nog aldrig i mitt liv frusit så mycket i hela mitt liv! Nästa buss gick 16,10. Lååånga 50 min kan jag säga!!!
.
Annie har varit här ikväll. Vi stack och hyrde Flickan som lekte med elden som vi ännu inte sett.
Alltså, hon och jag måste vara de största mesarna i världshistorien. Vi satt och gömde oss under vars en filt och skakade nästan av rädsla, och skrattade lite nervöst då och då för att lätta på stämningen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0